Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Як я НЕ потрапила до Ірландії !!!

18 квітня 2013 р 8:28 Ірландія, Італія Квітень 2013

Подорож до Ірландії планувалося ретельно і заздалегідь. Але, як показала практика, я підійшла до його організації недостатньо серйозно. Зараз розповім все по порядку. Подорож до Ірландії планувалося ретельно і заздалегідь

2 березня я повернулася з роботи, і Клод з палаючими від щастя очима оголосив мені, що ми летимо в Ірландію з 17 по 24 квітня, квитки куплені, готелі заброньовані, прокат машини оплачений, всі витрати в подорожі він бере на себе. Дублін - одна з небагатьох столиць Європи, куди ще не ступила нога Клода (в даний час цього дня вже ступила), і вже давно він гудів, що треба туди з'їздити. І, ось, нарешті, давня мрія збувається. УРА !!!

Я почала перечитувати історію Англії та Ірландії. Клод сказав, що ми обов'язково повинні відвідати Белфаст, а це територія Англії, тому там мій італійський вид на проживання не діє і треба зробити англійську візу. Англійці дали візу вліт, 8 березня здали документи, а 25 березня віза вже була готова.

Вчора 16 квітня ми зробили check-in онлайн на рейс Райанера, у них це обов'язкова вимога, якщо не хочеш платити додаткову суму за реєстрацію в аеропорту. Обговорили, що кожен з нас хоче подивитися, обов'язково Кафедральний Собор Дубліна, Національну галерею з роботами Тиціана, Тінторетто і Караваджо, фабрику пива Гіннес і багато іншого.

Сьогодні встали в 6 ранку і близько 9 ранку ми були вже в аеропорту. Так як я є громадянином Росії, то, незважаючи на електронну реєстрацію, мені треба робити на стійці реєстрації позначку про виїзд з Італії. Я проходжу чергу, радісно подаю свій паспорт дівчині за стійкою реєстрації. І тут замість того, щоб швидко поставити штамп і побажати мені щасливої ​​дороги як це зазвичай буває, коли я подорожую по Європі, вона починає перегортати мій паспорт в пошуках чогось і потім задає несподіване запитання: «А де віза в Ірландію?» Я змінилася в обличчі, а Клод почав її переконувати, що ми чоловік і дружина, і ніяка віза мені потрібна, тим більше, у мене є діюча віза в Англію. Вона починає дзвонити, консультуватися, чи можу я летіти до Ірландії. Все відбувається як уві сні. Підбіг якийсь співробітник аеропорту, вони дзвонять в Ірландське консульство, говорять англійською мовою, і я чую відповідь: «Негативно. Дівчина (це вони натякають на мене) не може летіти ».

Я бачу обличчя Клода, радість і щастя змінюються сумом і обуренням, мрія вислизає як звивається змія. З останніх сил я вичавлюю з себе посмішку і кажу, що ти полетиш один. Звичайно, якщо я хоча б заїкнулася, щоб Клод залишився зі мною в Римі, то він би не полетів. Перша його реакція була - не летіти, але «мрії повинні збуватися!» - це моє життєве кредо, і я заштовхують Клода до виходів на посадку, а сама залишаюся зовні:

Клод сміється в «відстійнику» для щасливих пасажирів, що вилітають за маршрутом Рим - Дублін, а я йому строю смішні пики зовні:

Хоча мені було не до сміху, моєї фотографії тут немає, тільки мій багаж, який також як і я непрікрученний валяється біля будівлі «відстійника»:

І поки я чекаю, коли за мною приїдуть батьки,

в моїй голові прокручуються всі випадки, коли літак полетів без мене.

Перший літак: 2006 рік, рейс Мілан - Прага. У 2006 році я вперше приїхала в гості до Клоду, і він приготував мені сюрприз - поїздка в Прагу і Будапешт. Я йому намагалася пояснити, що у мене Шенгенська віза і в Прагу мене, швидше за все, не пустять, але його було не переконати. Ми приїхали в аеропорт, і тоді я перший раз почула цю фразу: «Юначе, Ви можете летіти, а дівчина, на жаль, без візи в Чехію летіти не може». Клод тоді рвав і метав, але довелося змиритися, і ми замість Чехії та Угорщини поїхали на озеро Комо. А в Прагу я потрапила тільки в 2011 році і то проїздом всього на один день, коли ми з Клодом летіли до Ізраїлю.

Другий літак: 2007 рік, рейс Мілан - Париж. Це було наше весільну подорож. Того ранку я встала о 4 годині, тому що треба було зайняти чергу, щоб отримати документи і вид на проживання і встигнути на рейс до Парижа. Ми тоді зробили електронні квитки і їх не роздрукували, я Клоду говорила, що о 11 годині закінчується реєстрація на наш рейс, а Клод був впевнений, що вона тільки починається в цей час. Загалом, поки Клод і два його друга, які зголосилися відвезти нас в аеропорт, незважаючи на всі мої вмовляння і погрози, поснідали, вмилися, почухали мовами і зробили ще купу непотрібних речей, ми приїхали в аеропорт тільки до 11 години ранку. Я заходжу в зал очікування і бачу згаслі стійки реєстрації нашої авіакомпанії і відразу ж все розумію: реєстрація закінчилася, ми спізнилися. Клод починає мене переконувати, що вона ще не почалася. Але, на жаль, я була права. Ніякі вмовляння про весільну подорож, медовий місяць та інше не зворушили працівників аеропорту, і літак в Париж полетів без нас. Клод і обидва його друга отримали від мене моїми туфлями по голові, після цього друзі поїхали. А ми з Клодом купили квиток на післяобідній рейс і полетіли у весільну подорож до Парижа. І це було не перше і не останнє моє відвідування Парижа, але сьогодні я дивилася на цю рекламу в римському аеропорту Чампіно:

і згадувала саме цей момент «неулета» в Париж.

Третій літак: 2011 рік, рейс Рим - Мальта. На день народження Клода ми вирішили злітати на 4 дні на Мальту, і я хотіла ще з'їздити на острів Гозо. Приїжджаємо в аеропорт за 40 хвилин до вильоту літака зі зробленим заздалегідь реєстрацією на наш рейс. І при перевірці документів перед посадкою в літак, я чую до болю противну і знайому фразу, але в дещо іншій інтерпретації: «Дівчина може летіти, а Ви, молода людина, на жаль, не можете, так як документ, що засвідчує Вашу особу, прострочений ». Це було для нас повною несподіванкою, Клод почав носитися по аеропорту, знайшов карабінерів, став їх умовляти, щоб його посадили на рейс. Я впала в стан прострації. Літак полетів без нас, а ми вилетіли тільки через день іншим рейсом і в підсумку на Мальті ми провели один повний день плюс по півдня в день прильоту і відльоту. Звичайно, ні про яке острові Гозо годі було й думати, і від Мальти залишилося якесь дивне почуття, що не всі подивилися, але в той же час острів не настільки сподобався, щоб їхати туди вдруге. Якесь відчуття незадоволеності і фотографії ні про що:

Був ще один випадок, коли я не полетіла в запланований день: 2012 рік, рейс Рим - Мадрид - Буенос-Айрес. Але в той раз була інша ситуація, в аеропорту Риму оголосили страйк і в той день не полетів ніхто, включаючи наш літак і всі інші рейси.

Всі ці думки роїлися в моїй голові, поки я стояла в аеропорту Риму і чекала батьків. Я чула, як відлітають літаки, бачила людей з валізами, під'їжджають і виїжджаючі таксі і автобуси з натовпами туристів.

І мені було сумно, моя поїздка накрилася мідним тазом і летить до тієї матері ...

І я дивлюся на чисте блакитне римське небо, найпрекрасніше небо:

і десь там летить мій літак в Дублін без мене.

Хто втрачав літак, той мене зрозуміє, подібне відчуття, коли ти запланував поїздку, виділив час і кошти для цієї подорожі, в аеропорту відчув смак і запах пригоди, ось, вже зовсім скоро літак понесе тебе на своїх крилах назустріч новим враженням. І в один момент все обривається, і ти чужий на цьому святі життя.

Тим, хто ніколи не втрачав літак, хочу побажати, щоб це ніколи не сталося. Хоча можу сказати чесно, що все колись трапляється вперше. Наприклад, на другому курсі я бігла на лекцію і зламала каблук, потім це стало траплятися періодично, поки я не почала носити запасну пару взуття, тому що набридло приходити, кульгаючи на одну ногу, з каблуком в руці.

Коли я втратила перший літак - це було жахливе відчуття. Другий літак у весільну подорож теж кинув мене в шок і спровокував до застосування силових заходів у вигляді кидання туфель в голови кривдників в особі Клода і його друзів. Третій літак кинув мене в стан немичанія і повної прострації. Але після третього разу виробився стійкий імунітет. Сьогодні у мене вистачило сил побороти мій егоїзм, посміятися над ситуацією, що склалася і з хорошим настроєм відправити Клода в Дублін.

Коли часто подорожуєш, звикаєш до всього, всяке може трапитися. І на стару буває помилка, це я про себе, сама себе лаю, яка я балда, і в моїй дурненькою голівці навіть не поворухнулася жодна звивина, що Ірландія не входить до країн Шенгенської угоди та туди треба робити візу, незважаючи на наявність італійського виду на проживання, і тепер замість того, щоб дивитися Дублін, сиджу тут і ділюся з вами своїм проколом. Хто дочитав до цього місця і не заснув, спасибо большое !!! Посмійтеся разом зі мною над моєю розповіддю, і нехай такі неприємні сюрпризи з вами не трапляються!

Дорогі мандрівники, я бажаю вам всім відмінних подорожей, щоб ваші літаки злітали і сідали за розкладом і завжди разом з вами!