Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Бомжі у Відні

18 грудня 2013 р 16:01 Відень - Австрія Вересень 2013

Розповісти докладно саме про цю поїздку мені захотілося, не тому, що вона стала для нас найкращим подорожжю в цьому році, немає. Швидше, навіть навпаки, найсуперечливішою, з неабиякою часткою плюсів і мінусів. Багато тут можуть не розділити моєї думки, але про це навіть буде цікаво подискутувати в коментарях. Розповісти докладно саме про цю поїздку мені захотілося, не тому, що вона стала для нас найкращим подорожжю в цьому році, немає

Отже, в якості передмови:

Поїздка складалася спонтанно. Хотілося ще куди-небудь відкатати візу, спочатку думки були про Фінляндії чи Естонії (куди ми з'їздили, але пізніше і про це зовсім інший розповідь), потім думки несподівано попрямували в сторону Відня, яку було вирішено поєднати з Будапештом. У Відні я була кілька годинним заїздом з екскурсією з Праги і тоді мої відчуття від міста склалися якось п'яно сумбурно. У місті було багато народу, ми бігли, потім нас кинули десь в центрі, дали години 2 і сказали не спізнюватися. Був традиційно з'їдений шніцель і штрудель і, в загальному то, все.

Нинішнє знайомство ми вирішили зробити більш цілеспрямованим. По-перше, за родом своєї діяльності, ми з чоловіком театральні (і не тільки) фотографів. До театру плекаємо свою особливу любов, особливо до спеку мюзикл. Під час нашого нетривалого перебування у Відні, ми, на жаль, могли потрапити лише на один з йдуть в цей час вистав. І справи навіть не в вільному часу, зайвий вечір у нас був, але день був невдалий - понеділок. Тому між що йдуть в театрі Раймунд і Ронахер «Блондинки в Законі» і «Елізабетт», була обрана остання. Про постановку докладніше розповім, пізніше.

Про терміни перебування. У нашому жорсткому графіку, ми могли виділити тільки 8 днів між зйомкою весілля і гастролями французького мюзиклу «Моцарт». При цьому ми все одно жертвували прем'єрою «Чикаго». Поїздка відбулася з 29сентября по 7 жовтня.

Найдорожчі ціни були знайдені нами до компанії «Де віза» ( «1000 доріг» в Будапешті). Відразу скажу, послугами цієї компанії в майбутньому користуватися, не мають наміру, залишилися незадоволені. Можливо, тільки нам так не пощастило, але ризикувати і пробувати ще, не хочеться.

День перший (Проблеми)

Переліт був денний. Прилітали ми в районі 7 вечора і по нашим планам, після заселення ще могли трошки прогулятися по вечірньої Відні. Летіли ми авіакомпанією Nikki, такі веселенькі сіренькі літачки з мухою. Переліт пройшов нормально і нічого не віщувало біди, поки половина нашого рейсу (частина з якого відразу їхала в Будапешт, а не залишалася в Відні) протягом години не отримала багаж. У когось не доїхав один з двох валіз, у кого-то все. Загалом, нам таких було чоловік 15, розгублених і не знають що робити, адже зіткнулися ми з цим вперше. Сяк-так ми з'ясували, де заповнити дані про зникнення багажу, з чомусь дуже веселим хлопчиком, якому явно було пофігу. Він заповнює колір і матеріал вашої валізи і ірже і адреса і час перебування в готелі (це все написано у вас у ваучері, якщо що). Багаж обіцяли доставити протягом декількох днів. М'яко скажемо, нас це не радувало. У валізі у нас були речі, підготовлені спеціально для походу в театр. Мовчу вже про елементарні засоби гігієни і нижню білизну. В засмучених почуттях ми вийшли на пошуки трансферу ....

Але, тут наші біди не закінчилися. Після пари кіл по залу аеропорту Відня, до нас поволі почало доходити, що водія немає. Спроби продзвонив по екстреному телефону теж успіхом не увінчалися. Переживши тимчасову істерику сльози, соплі, крики і впав в апатію, ми вирушили ловити таксі. Ловити, це сказано грубо. Там стоїть організована чергу.

Поїздка до готелю обійшлася нам у 43 євро, які фірма відшкодувати відмовилася, через типу нашої провини. На їхню думку, ми повинні були попередити зустрічає нас людини, про те, що затримуємося з причини втрати багажу, а так йому ніхто не сказав і він поїхав відвозити ще одну пару. У готелі нас зустріла стурбована дівчина на ресепшені, яка взагалі дуже переживала за нас під час перебування і постійно цікавилася станом доставки нашого багажу і наявністю у нас зубної щітки. Вона зв'язала нас з недолугим водієм (приймаючому), який обіцяв проконтролювати процес з багажем, так як ми у Відні всього на 2 дні і далі мали переїжджати в Будапешт. Добре, що говорила з ним я, а не чоловік, інакше йому дісталося б більше мату «позитивних» слів.

Готель коротати, до речі, був цілком непоганий. Нас заселили в номер на 3 поверсі, в якому було аж 3 шафи, в які нам нічого було покласти))))))) Знаходився він хвилинах в 10 ходьби до Ратуші, поруч були багато магазинів, які, ясна річ, у неділю в 9 вечора вже не працювали.

Зате ми мабуть дуже вдало потрапили. У день прильоту пройшли вибори, вся Відень була обвішана плакатами кандидатів, а у Ратуші і Парламенту стояли охоронювані намети, де кандидати явно святкували або заливали смуток-тугу.

Засмучені ми все-таки зробили невеличкий гурток, з орієнтувалися в районі і зробили невеликі перетрубації планів на наступний день. В якості заспокійливого випили пива в ресторанчику недалеко і в наметі з хот догами купили колли до віскі з дьюті фрі. Подумавши, що ранок вечора мудріший ми лягли спати.

День 2 (Зате ми в Відні!)

Поснідавши в готелі і поспостерігавши за дивною парою буркотливого дідуся розповідає про проносі від груш і молодою людиною додіковатого виду, ми досушити шкарпетки феном і вирушили в дорогу. Відразу скажу, фен такого знущання не витримав і здох і загинув смертю хоробрих.

Тут почну, мабуть, туристичний маршрут. Перша зупинка, помпезне (як і все в Відні) будівля Парламенту. Взагалі, ми особисто прийшли до думки, що Відень - це не в міру розрісся Петергоф, такий, що розчинився кубик Кнор.

Далі ми попрямували в сторону комплексу Хофбург, з Національною бібліотекою, музеєм Сісі і кінним двором. Та й взагалі чого там тільки немає. Для людей, які люблять музеї та у яких на них відкладений спеціальний запас грошей євро в 100, може цілий день присвятити тільки огляду цього комплексу. У нас за планом було закладено тільки один музей, який ми вирішили відкласти до повернення валізи, так як там була тематична одяг. Про це пізніше.

Зазвичай, в кожному місті, є пам'ятник мужику на коні. У Відні їх багато. Дуже багато. Та й самих коней.

При бажанні на них можна покататися. Але ми завзяті фанати тривалих вбивств ніг. До коням, до речі, в комплексі відносяться дуже по-королівськи, у них особливе харчування, чистка, в загальному, відчувають вони себе чудово.

Ще, звичайно, у Відні є безліч чудових фонтанів) все в бароковому стилі) т. Е. Багато напівоголених чоловіків, жінок ... в різних позах :)

Але наші пом'яті життям особи цікавив приплив життєвої сили і ми пішли в Старбакс. Так-так, я знаю, що у Відні безліч своїх колоритних кафе, не дарма вони споживають якесь неймовірну кількість кави. Але поки, нам треба було купити кухоль в колекцію і трохи зігрітися.

Після ми трошки заплутали і вирішили звернутися до карти і потокам народу. Його стало значно більше, тому що ми все ближче і ближче були до знаменитого собору Св. Стефана.

Ось і ми дійшли. Собор Св. Стефана всередині. Тут похована ціла династія Габсбургів. Як завжди, зайті- безкоштовно. До вівтарної частини прогулятися пару євро :) Подивилися, подумали, що Вітте в Празі краще, хоч і нижче. Особливо засмутили вітражі з квадратиків ні святих тобі, ні спонсорів як в Кельнському соборі і відсутність знаменитої підсвічування, мабуть тільки ввечері.

Собор Св. Стефана ... 137 м (можу помилятися, але близько того) махина в готичному стилі, як зазвичай побудована з вапняку, тому що має властивість чорніти. Австрійці намагаються очищати її частинами, тому деякими сторонами собор на реконструкції.

Т. к. Собор великий, а площа поруч з ним не особливо дозволяє відійти і відобразити його цілком, поруч є зменшена копія.

У собору Св. Стефана 2 вежі, одна та, про яку я говорила 137 (на кшталт) метрів і близько 350 сходинок, одна поменше ... Ну, ми традиційно обрали найвищу (як потім виявилося даремно, на сусідній відкритий майданчик і явно вид краще. Вхід: 4 євро. Хоча лазила і на більш високий Кельнський, цей підйом дався мені досить важко. і як завжди забули взяти водички. Але, тут продуктивно придумані майданчики для відпочинку. Ще десь тут є величезний дзвін Пуммерін, правда ми його не бачили, а тільки чули. а може і не його.

Відень - контрастний місто, тут є і величезні помпезні будівлі, і вузькі Віхляєв європейські вулички і сучасні високі офісні будівлі близько Дунаю. Вид з 4 віконець зі сторонами світла дозволяє добре розглянути цей контраст з висоти. Так само видно було скільки ми протопали від готелю. По карті в айфоне було написано 2,5 км. Ха! Так дрібниці життя!

Всі сувенірні лавки зосереджені в основному навколо Стефанплац. Вибір досить пристойний, одне можу порадити, цукерки Моцарт, простіше і дешевше купити в супермаркеті. Ми купили в Білле, по акції 2 коробки за 9 євро. У центрі так стоїть одна. Так само, тут дуже багато кафе і ресторанчиків на будь-який смак і гаманець. Але ми, після перегляду Орла і решки, вирішили, що хочемо колоритно поїсти як бюджетні туристи. Благо і погода дозволяла. На вулицях Відня багато де є такі хотдоговие. Тут ти можеш тицьнути в саму придивилася Няшка ... і бадьоро приправлену гірчицею з'їсти з півасіком))))

Як я вже говорила вище, потрапляли ми у Відні тільки на 1 мюзикл, але до другого театру все-таки дійшли і були приємно зраділи тому, що сувенірну продукцію можна купити прямо в касі.

А ось знамениту віденську оперу ми чомусь весь час обходили з тильної або бічної сторони. До речі, недалеко від неї знаходиться Альбертіна. Дуже прикольна сходи, а якщо пройти далі, там прекрасна оранжерея з метеликами і парк, в якому в хорошу погоду можна відмінно валяться на траві.

Далі ми дуже довго по карті перли по Маріаштрассе і іншим штрассе і Грассі, зовсім не вимовляються. Маріаштрассе - торгова вулиця, що впирається в вокзал. На ній, туристу без речей, т. Е. Нам вдалося купити деякі вкрай необхідні предмети одягу труси, шкарпетки. Якщо бюджет вкрай обмежений, там є магазин все по 1 євро. Головною нашою метою був другий театр, де ми купили квитки на мюзикл на наступний вечір за 29 євро і задоволені пройшлися ще км 2-3 до готелю назад. Ноги боліли так, що вечеря ми провели в номері з дегустацією купленого австрійського пива в супермаркеті.

Увечері мене обрадували дзвінком з аеропорту, що завтра нам повинні привести валізу в районі 9-10 ранку. Це наповнило нас надією, що в театр ми підемо як люди.

День 3 (І все-таки він повернувся!)

Після сніданку ми годину просиділи на ресепшені, але наші речі так і не приїхали. Зрозумівши, що пунктуальністю служба розвезення втраченого багажу не відрізняється, ми вирішили прогулятися до найближчої до нас півоваренкі.7 stern- або 7 зірок, дуже популярна Віденська пивна, тому ми раді, що прийшли рано :) Спробували чудове копчене і чилі пиво, традиційно з ковбасками.

Ми повернулися і ОН, нарешті був з нами !!! Радості не було меж

Легке відступ. У валізі летів весільний костюм мого чоловіка. Справа в тому, що він був зшита в стилі костюма Сальєрі з французької рок-опери Моцарт. Весь цей ансамбль, дуже гармонійно підходив до помпезної Відні і до відвідування музей, присвяченому, як ви думаєте кому? Ну, звичайно ж, Моцарту!

Отже, в цей день ми вирішили не робити більше відчайдушних забігів по 10 км і купили квиток на добу. Коштує він 7 євро на людину.

Перетворені ми вирушили до пам'ятника Моцарту, де влаштували чоловікові невелику тематичну фотосесію.

Пройшли повз кафе Захер, в сторону Стефанплац. Захер я пробувала в попередній приїзд, але я абсолютний любитель штруделів і взагалі яблучних пирогів, тому вибір десертів в будь-якому кафе дуже простий.

Музей Моцарта. Знаходиться недалеко, в провулочку від Стефанплац. Моцарт там жив і творив 3 роки свого життя. Музей захоплюючий, цікавий, вхід коштує 10 євро, дають аудіогід російською. Але фотографувати не можна. Тут ми, бавилися підпільним айфонофотканьем.

Після ми сіли на метро і вирушили в театр. Перше, квитки перевіряють тільки на вході в зал. Там, капельдинери, проводять вас індивідуально до місць на квитках. Друге, майже у всіх театрах Європи гардероби - платні. Не хочеш платити, сиди як кінь в пальто з пальто на колінах, це не забороняється. Третє, в буфеті пригощають безкоштовною кавою від спонсора, традиційно зі склянкою віденської чистої води. З наших місць, це центр амфітеатру, цілком пристойно видно. Театр компактний. Про публіці. Культура глядача - приголомшлива. Ні у кого за всі 3 години дії не задзвонив телефон. Ніхто не перейшов на вільні місця ближче після 3 дзвінка. Ніхто не ходив туди-сюди під час дії. І ніхто не ломився в гардероб, поки не закрився завісу. Аплодували стоячи. Ми традиційно закупилися сувенірною продукцією, яка розвинена не в приклад нашої. Взяли, парні майки по 19 євро. CD у нас вже був куплений в Дрездане. Купили dvd версії 2005 року (свіже немає, на жаль), теж близько 20 євро. Магніт по 4 євро. Буклет, дуже красивий великий, за 8 євро. І ще один dvd з мюзиклом Рудольф, про сина Елізабетт. Поспішаю відразу помітити, що на мюзиклового сувенірну продукцію ми витрачаємо більшу частину бюджету, тому при планування поїздки у нас відразу є така графа.

Про мюзиклі. Мюзикл Елізабетт розповідає про життя Елізаветти боварского імператриці Австрії, дружини Франца Йосифа. Для Відня - її історія абсолютний культ. Вона була у них, типу принцеси Діани. Тому не дивно, що мюзикл має тут величезний успіх, в декількох варіантах з перервами і гастролями в різних театрах Австрії та Німеччини, постановка йде з 92 року. У 2012 році відзначив 20 річний ювілей на сцені! Відразу скажу, що музика в постановці прекрасна! Угорський композитор Сільвестр Левай робить якісь приголомшливі програші. Для тих, хто не знає німецьку, на екранах збоку йде англійський переклад. Для тих, хто не знає англійську - прочитайте лібрето перед переглядом в мережі.

Мюзикл зроблений круто технічно і вокально все прекрасно співають. Особливо головна дівчина, яка виконує Елізабетт - Енімікке Ван Дам, просто фантастична. Особливістю викладу біографії в мюзиклі є те, що розповідь ведеться від імені її вбивці. Плюс, грунтуючись на щоденниках принцеси, вони зробили особливий персонаж - Смерть. Він як головна її любов весь час з'являється в спектаклі у вигляді чарівного тенора (зазвичай ще й блондина).

Загалом, це було приголомшливо! Ми в повному натхненні з'їли хот-дог повернулися в готель!

День 4 (Багато часу до від'їзду)

Автобус до Будапешта забирав нас тільки о 5 годині вечора. Так як квиток на метро у нас був добовий, а скористалися ми їм тільки в 5 вечора попереднього дня, він цілком ще функціонував. І ми вирішили зробити невеликий марш-кидок по Відні. Залишивши речі в готелі, ми вирушили рано вранці в парк Пратер.

Так як ми приїхали дуже рано, парк виглядав як з фільмів жахів. У практично повній самоті ми прогулялися по території. Подивилися на який готується ввечері фестиваль. Думаю, коли він працює, народу тут хоч відбавляй, особливо дітей. На метро повернулися до Стефанплац, докупили сувеніри для друзів і вирушили пішки до парку, де стоїть пам'ятник Штраусу.

Ох, вже це нав'язливе дію сучасної реклами, але всю дорогу ми наспівували «скажи алёёёёёёёёёёёёёё ... ..алоооооооуууу»)))))))))

Парк виявився дуже симпатичним, ми навіть зробили по ньому гурток, подивилися на качок, на дивний пам'ятник пінгвінам, в загальному, відмінне місце для спокійного відпочинку.

По карті вирушили далі, через пересохлу річку з убогим, що псує весь вид готелем Інтерконтиненталь.

Шлях наш лежав до палацу Бельведер. Ну, гаразд, ще в пивну поруч з ним.

Палац і парк нам сподобався. Туристів було не багато. Так що ніщо не псувало картину. Чистенький, красиві, доглянутий. Фонтан, цікаво економить воду. Веселі статуї. Зелень і квіти на початку жовтня і чудова панорама на місто. Загалом, обов'язково ставте собі галочку для відвідування.

Про пивний. Вона знаходиться поруч з входом, називається Салма Брау. Старовинна, затишна, офіціантки в національному, меню російською, прийнятні ціни. Смачно. Ми взяли порцію реберець на 2іх і спробували пару сортів пива.

Далі ми попрямували до Карлплатц і Карлкірхе.

Затишна площа зі студентським духом і поруч музеєм сучасного мистецтва. Так як нам дуже щастить на перебої води, фонтан посеред площі, звичайно ж, не працював.

На цьому наша туристична частина у Відні закінчилася. Звичайно, був би у нас повний день або ще один. Ми відвідали б зоопарк і ще пару цікавих місць, зазначених мною заздалегідь, але не укладаються в часі і все-таки сходили б на Блондинку в законі. В очікування трансферу, ми дуже повеселили продавщицю в аптеці купуючи краплі в ніс, тому що це окремий стрілялки пояснити без знання мови, що тобі потрібно, пхаючи Санорин без англійської інструкції як приклад. І, вирішивши, вже відзначиться чимось традиційним, з'їли штрудель в пекарні неподалік від готелю.

Трансфер.

Тут компанія-Де Віза, черговий раз «порадувала» нас своєю організацією. На Годинник Було почти 5 и ми начали немного нервуваті. Близько 5 до нас заскочив змилений водій мікроавтобуса і я просто так на всякий випадок, вже коли ми в нього сіли, запитала "А ви до Будапешта?». У водія стався легкий шок. Що? Який Будапешт? Йому сказали, що просто треба перевести людей з одного готелю в інший. він зателефонував, йому пояснили ситуацію, що в іншого готелю чекає наш автобус в Будапешт, не хвилюйтеся, він точно нас почекає. Ага-ага. Дочекатися-то він нас дочекався, слава богу. Не питаючи ніяких папірців , ми просто сіли і автобус поїхав. Нам включили фільм про Елізабет (Сісі) і більше ні слова не сказали за весь час поїздки (близько 3 годин).

У Будапешті нас пересадили в мікроавтобус, довезли 5 хвилин до автобуса, так як він був в центрі, і сказали поки. Мабуть, про перші враження, про Будапешті, я розповім в наступній замітці, щоб не змішувати все в купу.