Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

8. екскурсії
  9. Висновок

24 січня 2010 р 20:40 Шарм-ель-Шейх - Єгипет Листопад 2009

Другий раз їздила відпочивати від турфірми «Рів'єра», а / к «Росія». Вилітали о 2.10 ночі з запізненням в 20 хвилин. Правда, приземлилися вчасно. Дуже швидко пройшли паспортний і митний контроль в аеропорту Шарм-ель-Шейха. Другий раз їздила відпочивати від турфірми «Рів'єра», а / к «Росія»

А ось при отриманні багажу, розважалася на протязі 20 хвилин, т. К. Працювали одночасно два транспортера з валізами і мені доводилося бігати від однієї стрічки до іншої в пошуках своєї валізи. Обернувшись черговий раз в спробі виявити свою валізу на іншій стрічці багажного транспортера, я виявила його стояли посередині залу. Мабуть, хтось із туристів прийняв його за свій, але, виявивши помилку, залишив стояти на підлозі в очікуванні господині.

Представники приймаючої сторони стояли на всьому шляху проходження, вміло направляючи прилетіли туристів до автобусу. Очікування туристів «Рив'єри» продовжилося в салоні мікроавтобуса і тривало близько години. Нарешті, всі туристи сіли в автобус і ми поїхали. Привітавши нас і привітавши з початком відпочинку, гід ознайомив нас із загальною інформацією, розповів про імена готельних гідів і часу зустрічі з ними. Нас також попередили про час заселення в готель - 14.00. Морально ми були до цього готові. Правда, перспектива просидіти на ресепшен 5 годин (місцевий час на момент від'їзду з аеропорту - 9 ранку), посміхалася не багатьом.

Готель і територія

Готель «Hilton Sharks Bay» 4 * був третім в ланцюжку розвозки на відстані 10-15 хвилин їзди від аеропорту. Я прибула в готель одна, більше ніхто з туристів не вийшов разом зі мною з автобуса. Повинна сказати, що при під'їзді до готельного КПП, наш автобус був зупинений і спрямований у протилежний бік, до ресепшен нової території.

Я трохи здивувалася, адже там знаходяться номери «делюкс». Все пояснилося дуже просто - укладали нову тротуарну плитку на в'їзді і прийом гостей в цей день був на ресепшен нової території. Молода людина заніс мій багаж на ресепшен, трансферний гід переконався, що доставив мене за призначенням, передав мої документи портьє, побажав приємного відпочинку і поїхав. Портьє (молода людина з бейджиком «Ахмед») досить добре говорив по-російськи, запропонував заповнити анкету гостя, видав синій браслет і попередив, що готель заповнений на 100% і мені доведеться почекати до 14.00 /.

Я висловила йому моє побажання про можливість надання номера з балконом. Ахмед запропонував мені поснідати, що я з успіхом зробила. Десь близько 13 години, пообідавши з великим задоволенням, я повернулася на ресепшен і мене, нарешті, ощасливили електронною карткою ключем, карткою для пляжного рушники та картою готелю з докладним описом всіх заходів і можливостей готелю. Інший службовець готелю підхопив мій багаж, посадив на електромобільчіка і відвіз на основну територію.

Він довіз мою валізу до номера, продемонстрував роботу всіх механізмів і сейфа, отримав 1 долар і пішов. Я залишилася одна і відразу ж підійшла до вікна - балкон був. Правда, він був такий маленький, що я змогла на ньому вміститися тільки, якщо виставляла одне з пластикових крісел в кімнату. Але це - не страшно. Вийшовши на балкон, я забула про довгому очікуванні заселення: З ВІКНА БУЛО ВИДНО МОРЕ !!! Заради справедливості мушу сказати, що фронтальний вид з вікна був на заморожену будівництво сусіднього готелю. А бічний вид - острів Тиран, через якого вранці вставало сонечко, і МОРЕ, МОРЕ, МОРЕ ...
Повинна сказати, що корпуси готелю розміщені так вдало, що майже з усіх вікон другого поверху видно море. Мабуть, це пояснюється тим, що дорога спускається до моря і уровневое расположених корпусів дуже вдало обігрує рельєф місцевості. Що стосується території готелю, то можу сказати наступне: на новій території є свій будинок ресепшен з рестораном, басейн, бари. Двоповерховий житловий корпус розташований по периметру чудового басейну з двома декоративними гірками. У будівлі ресепшен є магазин сувенірів і обмінний пункт.
На основній території (більш ранньої споруди і розташованої ближче до моря) є своє приміщення ресепшен, плавно переходить в житловий корпус у формі літери «Г», житлові корпуси 2-х і 3-х поверхової будівлі. Є свій пункт обміну валюти, банкомат, магазин срібла, сувенірів, замовлення таксі. Також на основній території знаходиться ресторан «Махфуз», італійський ресторан «Ель Рустіко», «Pool Bar» у басейну, один великий і два маленьких басейну, дитячий басейн з гіркою, дитячий майданчик, бар на пляжі ( «Beach Bar») і бар у дайв-центру - «Sunset Bar».

Територія озеленена, багато квітів, різні види пальм, трава - просто шовкова. На всій території розставлені альтанки для релаксу. Квіти - в вазонах, на клумбах - радують око пишністю кольорів. Сухе листя, гілки, зів'ялі пелюстки квітів прибирають протягом всього дня. Басейни чистять кожен день або рано вранці (відразу після сходу сонця), або пізно ввечері (після його заходу). На всій території готелю стоять блакитні ящики на колесах з пляшками води (0,6 л). Також в будь-якому барі чи ресторані воду можна отримати в необхідних кількостях.

По території готелю курсує автобус, переміщаючись від пляжу до ресепшен, а потім - на нову територію. При заселенні службовці везуть вас до номера на електромобільчіка. Кілька разів в готель приїжджали молодята. Їх садили на святково прикрашений різнокольоровими стрічками і червоним серцем з написом «Молодята» електромобіль, везли по території готелю до номера, гудучи клаксоном. Всі, хто бачив це диво, посміхалися.

На вході в обидві будівлі ресепшен розташовані детектори металу і стоять поліцейські. У головній будівлі - вхід з боку басейну - тренажерний зал і спа-центр. На ресепшен основній території є безкоштовний Wi-Fi, так що багато туристів спілкувалися зі своїми рідними.

номер

Я жила в двомісному стандартному номері. Досить просторий передпокій з шафою-купе з дзеркальними дверцятами. В одній половині шафи - вішалки, в іншій - сейф. Ванна кімната з відокремленою від основного приміщення скляною перегородкою душовою, повний набір косметики (шампунь, ополіскувач для волосся, гель для душу, молочко для тіла, брусочок туалетного мила), шапочка для волосся, 2 склянки, величезне дзеркало, раковина, унітаз, 2 великих пухнастих рушники для душу, 2 рушники для рук і одне - для ніг. На стіні - фен і телефон. Рушники щодня змінювалися, косметика - поповнювалася.

Тепер - кімната. Пол - керамічна плитка. Двоспальне ліжко з м'яким матрацом і приголомшливими подушками, дві приліжкові тумбочки з лампами під абажурами, телефон. Постільна білизна міняли перший раз - через 3 дні, потім - частіше. На одній з тумбочок стояли електронний годинник-будильник з 4 каналами місцевого радіо. На стіні навпроти - велике дзеркало, туалетний столик з 4 ящиками, Туфік, ​​стелаж для валізи, телевізор з пультом д / у, міні-бар.

Так само в кімнаті присутній набір плетених меблів (стіл і два крісла), чайник, гуртки, чай, кава, цукор. На стінах - гравюри і акварелі, на балконі - пластмасові стіл і 2 стільці. Щодня в мінібар ставили дві 1,5 літрові пляшки води. Освітленням служили бра на стінах, крім ламп під абажурами біля ліжка. Кондиціонер - з індивідуальним контролем. Я їм жодного разу не користувалася, т. К спала з відкритим вікном.

На вікнах, крім тюлю, висіли важкі непродуваемое гардини, які не зайві при зимових вітрах. Вся сантехніка працювала безвідмовно. Мені особливо сподобалися годинник-будильник - в будь-який час дня і ночі можна бачити час, що дуже зручно.

Сервіс, персонал

Весь персонал ставився до прохань дуже уважно. Виниклі проблеми вирішувалися максимально швидко. Так, повертаючись у другий день з пляжу зазначила, що за 10 годин, протягом яких мене не було в номері, прибирання Нічого не зроблено. Молоді люди прийшли лише о п'ятій годині. На наступний день повторилося те ж саме.

Я звернулася до Каті (служить ресепшен) і пояснила, що не дивлячись на велику завантаженість персоналу, мені було б зручно, якби прибиральники знайшли можливість проводити прибирання мого номера до 13 годин. Більше подібна проблема не виникала. Номер прибирали ретельно, постільна білизна та рушники міняли регулярно, вода в мінібарі щодня поповнювалася. Зразки «рушникові» творчості - додаються на фото.

Мене дуже вразив і порадував такий випадок. У перший же день мого приїзду, я виявила, що вікно на балкон закривається не до кінця, засувка Спрацював. Так як мій номер був останнім по коридору, а праворуч і ліворуч - стрімкі стіни, я тверезо розсудила, що ніхто не полізе на третій поверх по абсолютно гладкій стіні і повідомляти про існуючий нестачі не стала.
Яке ж було моє здивування, коли на другий день до мене в номер постукав службовець з валізкою в руках і повідомив, що він прийшов лагодити вікно! Швидше за все, прибиральники при огляді помітили недолік і повідомили в службу експлуатації. Постукавши близько хвилини, робочий всі виправив, побажав гарного відпочинку та пішов.

Одного разу, вирішивши прийняти душ після пляжу, я виявила повну відсутність рушників. Я вийшла в коридор, сподіваючись зустріти службовця, т. До прибирання все ще проводилася їм на поверсі. На моє запитання, - «Where is my towels?» - він неодмінно перепитав, - «Towels?». Потім, зрозумівши, що я від нього хочу, крикнув: «Five minutes», - і помчав по коридору в протилежну від мене бік. Через хвилину він уже стукав до мене в номер з двома пухнастими, білосніжними рушниками і трьома невідомо звідки взялися хризантемами. «No problems?» - запитально подивився він на мене. Я розсміялася у відповідь, а він зареготав. На цьому інцидент був вичерпаний.

Територія дуже ретельно підмітається, кущі та трава підстригаються, поливаються, скляні поверхні щодня миються і протираються. Пісок на пляжі просівається і розрівнюється щовечора, берегова лінія чиститься протягом дня по кілька разів. По всій території встановлені урни у вигляді амфор і скупчення сміття в них не допускається - їх очищають по кілька разів на день.

В один із днів у ванній кімнаті мною були помічені два мурашки. Негайно повідомила про це мерзенному порушення мого сувернітет на ресепшен. Оскільки порушники були помічені мною перед вечерею, я вирішила, що обробка буде проведена не раніше завтрашнього дня. Як я помилялася! Прийшовши після вечері і прогулянки в номер, я зрозуміла, що моє побажання вже виконано. Прошу зауважити, що подібна оперативність в усуненні несправностей спостерігалася при 100-відсотковому завантаженні готелю і вельми інтенсивному графіку роботи персоналу.

Харчування, ресторан

Ох вже мені це харчування! Що про нього можна сказати? Тільки те, що люди, які говорять, що в готелі погано годують - безсовісно брешуть. Особисто я, як і намагалася плавати в морі більше і активніше, все одно привезла на собі 2-3 зайвих кілограма. Отже, ресторани. На основній території - «Махфуз» і італійський ресторан «Ель Рустіко», на новій території - «Ель Матті».

Харчуватися можна за бажанням в будь-якому з них. Я любила теплим ввечері прогулятися на новий майданчик, неспішно обійти величезний басейн і повечеряти в ресторані «Ель Матті» або на його терасі під зірками з романтично запаленою свічкою на столі. Про бари, що знаходяться на території готелю, я вже згадувала вище. А тепер приступимо до найважчого - опису асортименту страв, яким пригощали відпочиваючих в готелі. Важкого тому, що ВСЕ описати не вийде, обов'язково щось забудеш.

До речі, поки я не приступила до опису кулінарних шедеврів, хочу наголосити на двох моментах. Коли їхала, то трохи хвилювалася з приводу подачі напоїв офіціантами і розміщення в залі. Виявилося - даремно. Деякі туристи у своїх відгуках просто згущували фарби. Мені навіть сподобалося, коли при вході в ресторан від стійки адміністратора, тебе проводжають до столика і послужливо підсувають стілець. І друге, за весь час перебування мені жодного разу не ДОВЕЛОСЯ ЧЕКАТИ напій довше 2-3 хвилин. Правда, я завжди приходила до початку трапези.

Отже, переходимо до найсмачнішого. Сніданок проходив з 6-30 до 11-00. На столі - фірмові серветки, прилади, іноді - кавник з гарячою кавою. Найчастіше, кава або окріп для чаю приносив офіціант, причому без всяких знаків з твого боку. Можна було попросити принести сік. Фрукти на сніданку були представлені яблуками, фініками, курагою, чорносливом, бананами, фруктовим салатом, Грейфрут і апельсинами, динею. Йогурти - двох видів, п'ять видів мюслі і шоколадні кульки, гаряче молоко.

Обов'язкове приготування в вашій присутності яєчні або омлету з різними наповнювачами, гарячі млинці. Дуже смачні млинці поливали на вибір одним з 5 видів варення або джему, сиропу або шоколадної пасти. На свіжоприготованих тостах тануло бельгійське порційне масло. Нарізка з ковбаси, сиру, неймовірна кількість овочів і салатів з них (огірки і помідори - обов'язково), два види заправки для овочів.
Яйця відварні і збиті з молоком, смажений бекон, овочі, приготовані на грилі, неймовірно свіжий хрусткий хліб у вигляді батонів, вітушек і булочок. Два види каші і, найголовніше, 6-7 видів смачної і найсвіжішої випічки: круасани, пончики з медом або шоколадом, листкові булочки з вишнею або джемом, пудрою або медом! Каюсь, мені спробувати так і не вдалося. Особливо мені сподобалися пончики (схожі на пампушки), политі шоколадом (медом, кольоровий обсипанням, пудрою).

Обід починався о 12.30 і тривав до 15.00. Крім абсолютно нових закусок (в такій же кількості, але трохи іншому асортименті, тобто Недоїдене за сніданком жодним чином не використовувалося в обід), були присутні додатково: солодке - 2-3 торта, до фруктів додавалися інжир, виноград, мандарини, гуава. Обов'язково присутній пюреподібний суп з грінками, 2 види макаронів з різними соусами, 3-4 види гарячого - яловичина, курка, риба; 3-4 види гарнірів. Як напоїв можна було замовити вино (біле або червоне), соки, пиво.

Підводячи підсумки, скажу, що вийти після такого обіду голодним - просто неможливо. У барах можна було отримати морозиво, чіпси, алкогольні коктейлі, соки. Мені сподобався коктейль «Піна колада», менше - «Cuba Libre» і «Sinai special». Вечеряти я іноді ходила на нову територію в ресторан «Ель Матті». Меню там було таким же різноманітним, як в «Махфуз», але мені здалося, що там більш домашня атмосфера. На десерт пропонувалося морозиво 4 видів з 5 різними сиропами, медом, горіхами і кунжутом. Тривалість вечері - з 18.30 до 22.00.

Пляж, море, басейн

Пляж готелю «Hilton Sharks Bay» розташований на кількох різнорівневих терасах, вирубаних в скелястому узбережжі. На терасах насипано пісок, встановлено парасольки від сонця і лежаки. Так як я вставала разом з сонечком, то уподобаний мною в перший день лежак служив мені вірою і правдою весь відпустку. Пляжні рушники починали видавати дуже рано (з 6.30) у пляжу і головного басейну в обмін на пластикову картку, яку вручають по приїзду.

Пляжні рушники блакитного кольору були завжди пухнастими, прекрасно випраними і пропрасованими. Парасольки з лежаками розставлені на деякій відстані один від одного, що безсумнівно дуже розумно. До моря спускалися по сходах, ступенями якої служили відшліфовані природні кам'яні плити. Понтон - короткий, метрів 15-20. У море спускаються по двом сходах з поручнями. Глибина моря у понтона - метра 3-4. Малюкам, які не вміють плавати, можна плескатися у кромки води, що вони і робили з великим задоволенням.

Під час відливу морі йде від берега метрів на 5. Поруч з пляжем розташований дайв-центр, де можна взяти під депозит в 50 доларів маску, трубку і ласти. Можлива оренда спорядження для дайвінгу, є англомовні інструктори. Душ знаходиться поруч з понтоном, туалет - на горі, поруч з «Sunset Bar». Пляж чистять протягом дня, після закінчення світлового дня пісок просівають і розрівнюють. Про розташування басейнів я вже розповідала.

А тепер - найголовніше: якщо від понтона плисти вліво, то можна побачити дивовижні коралові рифи і величезна кількість рибок. Повинна сказати, що я плаваю не дуже добре. На другий день я вирішила подивитися на рибок, які зібралися на сніданок під понтоном. Завбачливо привезені з собою окуляри для плавання допомогли мені побачити зграйки чорних рибок, об'їдають водорості з підводного боку понтона. Доля подарувала мені зустріч з молодою сімейною парою з Москви - Іриною та Костянтином - які давно захоплювалися сноркінгом.

Вони дуже тактовно переконали мене в необхідності спробувати поплавати з маскою і трубкою, і я зважилася. Взявши в оренду маску, трубку і ласти, в супроводі москвичів я попливла до найближчого рифу. Яке це було почуття! Неписана краса! Мої знайомі були поруч зі мною і уважно спостерігали за моїми боязкими спробами. Потім, переконавшись, що початок покладено, запропонували проводити мене до понтона. Я подякувала і вирішила плисти назад сама. Ми розпливлися в різні боки.

Саме Завдяк Їм я навчилася плаваті з аквалангом. Яке це диво! Дякую моїм учителям. После цього я плавала по 6 раз в день по 30-40 хвилин в КОЖЕН Візит. Уже повернувшись до Пітера, я дізналася назви деяких рибок, яких я бачила: рибки-метелики, риби-флейти, риба-носоріг, риба-хірург, риба-ангел, крилатки, блакитні губанчікі, риби-папуги, пикассо, скати, риби- собачки і багато-багато інших.

Вершиною блаженства було доплисти до найближчого рифа, розкинути руки і ноги і, завмерши, чекати, коли кілька десятків різнокольорових рибок оточать тебе зграйкою. Найбільше мені запам'яталися зграйки маленьких чорно-білих рибок. Передня половина тіла була чорною, а задня - білої.

Температура моря була градусів 27, хоча на табличці біля спуску до моря наполегливо писали 24. У басейн я занурилася тільки один раз - в день від'їзду. Холодрига жахлива, я пропливла метра два і вискочила на сушу грітися на сонці.

Рано вранці на пляж прилітали чаплі і дозволяли всім бажаючим фотографувати себе.

Розваги, анімація

Вся анімація була зосереджена біля басейну, але мене це не засмучувало, так як я не належу до категорії людей, яким потрібно, щоб їх розважали. З розваг я вибирала вечірню прогулянку по набережній повз готелів «Санрайз" і "Конкорд», прогулянку по торгової вуличці до готелю «Савой» і відвідування співаючого фонтану.

Стоячи поруч з різнокольоровими струменями, танцюючими під веселу музику, я раптом гостро відчула, що зараз кругом - світло, мармур, вода, квіти, пальми, магазини, неонові вивіски, критий каток, тенісні корти, а яка ж кількість праці, причому ручного, перетворило неживий пісок пустелі в це диво!

Умови для відпочинку з дітьми

Що стосується відпочинку з дітьми, то в готелі їх було більш ніж достатньо, причому різного віку, починаючи з немовлят. Начебто скарг я ні від кого не чула, комарі не докучали, їжа влаштовувала. У готелі був дитячий клуб, дитячий майданчик з гойдалками та пісочницею і басейн для дітей з гіркою.

екскурсії

Ще в Пітері я вирішила взяти одну єдину екскурсію - монастир Святої Катерини (40 дол.), Навіть прихопила довгу спідницю, шаль і зручне взуття. І я не помилує. Нам попався прекрасний гід по імені Усама. Він напрочуд добре говорив по-російськи, знав історію Єгипту, звичаї і обряди єгиптян, володів невичерпним почуттям гумору і великим особистим чарівністю.

Всю дорогу він розповідав нам про найрізноманітніші речі - про систему освіти, службі в армії, весільних обрядах бедуїнів, про побут і мусульманських звичаях і багато-багато іншого. При наближенні до монастиря, гід розповів нам історію виникнення монастиря, спробах завоювань цього святого місця, самої Святої Катерини, сучасного життя монастиря. Наша група залишилася в захваті від його оповідань.

Ми побачили іконостас, подарований Петром I, почули дзвони на дзвіниці, подаровані монастирю імператором Олександром II, мощі Святої Катерини. Але найбільше мене вразила знаменита Неопалима Купина. Я побачила це чудо і навіть сфотографувалася на його тлі. Після прослуханого молебню нам подарували срібні кільця. На жаль, нам не вдалося побачити знамениту монастирську бібліотеку і склеп ченців. Зараз в монастирі живе 20 ченців - 18 греків і 2 росіян. Дуже велика кількість паломників відвідує це святе місце, є групи з Росії.

Нас погодували обідом і відвезли додому, роблячи зупинку в Дахабі з обов'язковим відвідуванням торгового центру. Повернулися ми вже затемна, але до вечері встигли. Я отримала величезне задоволення від відвідин цієї православної святині.

Висновок

Готельний гід Вікторія виявилася приємною у спілкуванні, тактовної, компетентної та обов'язкової жінкою. Усамі та Вікторії - окреме спасибі. Співробітники приймаючої сторони в Шарм-ель-Шейху мені сподобалися більше, ніж в Хургаді.
Що ще можу сказати? У день мого народження адміністрація готелю подарувала мені маленький тортик. Було дуже приємно.

У день від'їзду (літак летів в 22.10) о 12.00 я віднесла валізу на ресепшен, хоча мене попередили, що тягнути багаж на собі необов'язково, достатньо зателефонувати з номера оператору і замовити доставку багажу. Номер був зданий, але браслет не зрізають до самого твого від'їзду і можна користуватися всім-всім до кінця. Перед від'їздом я прийняла душ і переодяглася в спа-центрі абсолютно безкоштовно.

Виліт пройшов з 20-хвилинним запізненням, але в засніжений Петербург ми прибули вчасно. А / к «Росія» не підвела і цього разу.

Поїздкою я залишилася дуже задоволена. Готель, обслуговування, харчування, море, пляж - все на гідному рівні. Гарний настрій гарантовано.

На моє запитання, - «Where is my towels?
» - він неодмінно перепитав, - «Towels?
«No problems?
Що про нього можна сказати?