Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Автобусний тур по Європі

8 жовтня 2017 р 15:11 + 1 місто - Фінляндія, + 1 місто - Швеція, + 1 місто - Нідерланди, Париж + 1 місто - Франція, Монако, Піза + 2 міста - Італія Липень 2008

Вирішив провести генеральне прибирання в столі і знайшов чудовий диск - Євротур 08.07.08-20.07.08. На диску зібрані перші в моєму житті власні фотографії Європи. Вирішив провести генеральне прибирання в столі і знайшов чудовий диск - Євротур 08

Автобусний тур по Європі відбувся в кінці 2 курсу відразу після отримання заліку з теорії ймовірності. У рідному і улюбленому ВОЕНМЕХ спочатку Профспілка запропонувала поїздку прямо в Італію на автобусі, але щось не склалося, зірки не зійшлися і університетська поїздка в Європу накрилася, але я не жалую такі приколи долі.

Тоді я ще не знав, що таке літак і не бачив, напевно, ніколи: D, тому моє маленьке подорож відбулася на автобусі. Автобус був новий з кондиціонером, міні-кухнею, нічлігом для водія і навіть з непрацюючим туалетом. Маршрут подорожі був прокладений з Санкт-Петербурга по найбільш відомим містах та Європейським столицям: Гельсінкі-Стокгольм-Амстердам - Париж -Ніцца-Канни-Піза Флоренція - Рим -Венеція-Дрезден-Стокгольм-Гельсінкі. Тегами виділив найбільш цікаві місця.

Автобусний тур по Європі почався зі збору екскурсантів на площі Повстання в Санкт-Петербурзі 8 липня 2008 року в 5 ранку. Незважаючи на будній день (вівторок), в ранкових пробках ми не стояли і досить швидко доїхали до Фінляндії. По шляху проходження до кордону гід труїла цікаві історії, в тому числі розповіді про російських і Виборзького землях на рубежі століть. Поки їхали до кордону я переживав, що не приїхав за кілька годин до відправлення автобусів, щоб зайняти місце біля віконця - мені дісталося місце практично в кінці автобуса і біля проходу. Пізніше я перестав шкодувати, тому що поруч зі мною сидів не надто стрункий чоловік і, якби я опинився біля вікна, а він - поруч ... - навіть страшно подумати, щоб я відчув за 13 днів поїздки ... А так у мене була козирна можливість: расскладивать сидіння і витягуватися на всю довжину в кріслі, викладаючи нижні кінцівки в прохід. Практично завжди вдавалося і виспатися і відпочити після тривалих прогулянок по містах Європи.

Перша тривала зупинка на попити кави і на інші благодаті відбулася на території Фінляндії

Фото місця першої зупинки, територія Фінляндії.

Перша серйозна зупинка для огляду місцевих визначних пам'яток відбулася в Гельсінкі. До столиці Фінляндії на автобусі з СПб ми дісталися за 6 годин: в 5-6 ранку виїхали, близько 12:00 приїхали. Гельсінкі в поїздці був чимось на зразок перевалочного пункту, я до сих пір не знаю, які стоять пам'ятки та цікаві місця приховує це місто.

Фото пам'ятника Сибелиусу в Гельсінкі.

Фото лютеранської церкви в скелі - Темппеліаукіо

Фото Собору Святого Миколая в центрі Гельсінкі.

Гельсінкі мене не підкорили і не здивували практично нічим, крім як платним туалетом в MacDonalds. Задоволення поблизу центрального вокзалу коштувало в 2008 році близько 1 або 2 євро за сеанс в незалежності від того поїв ти там або просто так зайшов, щоб бути в курсі ... Підходиш до дверей, а там приймач для монеток. Монетку кидаєш - двері відкриваються. Я придумав інший спосіб: чекаєш, коли-то кто-то вийде, притримувати двері - заходиш - виходиш - притримувати двері і ... Ну, загалом патент на ідею не став випускати, але чоловічому населенню автобуса ця ідея припала до душі! : D

Після огляду Гельсінкі ми вирушили в Турку, з Турку у нас був запланований паром SiljaLine до Швеції. У Турку, як зараз пам'ятаю, ми прибули завчасно, тому намотували там кола і пропалювали своє життя біля старовинної вежі, мабуть, єдиною пам'ятки цього невеликого містечка.

Фото Кафедрального собору в Турку.

На площі поряд з Собором втратив фірмовий чохол від фотоапарата. Недорогий, але пам'ятаю цей факт досі. Це як монетку кинути в море, щоб повернутися сюди знову ...

Увечері близько 19:00 нас завантажили разом з автобусом в паром SiljaLine, що прямував за маршрутом Турку - Стокгольм. Різновид порома - Silja Europe. Автобусний тур по Європі плавно переріс в поромний тур між Фінляндією і Швецією.

Фото нашого порома Silja Europa, порт Турку (Фінляндія).

На поромі мені сподобалося. Тут я вперше познайомився зі Шведським столом і вельми розкішним (може бути ми не туди зайшли ?! о_О): ікра з відра, вино без обмеження, паста, ще щось нетривіальне. До пізньої ночі я з себеподобних улещували все палуби порома, грали в ігрові автомати - виграв близько 20 євро монетками, вчасно зупинився! Загалом було цікаво і смачно, після обіду і азартних ігор особисто мене чекали неймовірні види з палуби на Аландські острови.

Фото Аландських островів на заході.

Спали ми на самій нижній палубі, яка під водою без вікон і дверей назовні: D. Незважаючи на демократичний номер, в ньому вміщувалося 4 особи чоловічої статі і тут був навіть невеликий душ, приблизно таких розмірів, як в квартирі-студії ... Загалом, помитися і поспати вдалося! Рано вранці ми прибували в столицю Швеції ... Другий день подорожі розпочався!

Фото Стокгольмської ратуші.

Фото вулиці в Стокгольмі.

Фото пам'ятника в Стокгольмі.

Фото площі у Королівського палацу в Стокгольмі.

Стокгольм мені нагадував улюблений серіал: «Бандитський Петербург» (сюди Катя втекла з лихих дев'яностих) і сподобався зовні. Це типовий скандинавський місто; що сподобалося найбільше, так це відсутність розмальованих стін не те, що в центрі міста, а й на околицях і в «темних вуличках». Гельсінкі і Стокгольм - єдині міста в Європі, які настільки тверезо підходять до зовнішнього вигляду. Напевно, тут страчують за це ...

Фото Стокгольма з телевежі ...

Після огляду місцевих визначних пам'яток Стокгольма нас повезли в Треллеборг, портове місто в Швеції, для подальшої відправки до Німеччини - в Засниц. І знову наш автобусний тур по Європі перетворився в подорож на поромі в Центральну Європу!

Фото черзі на пором Viking Line в порту Треллеборг.

На цьому поромі спальні місця спочатку планувалося купувати на місці і тут їх було не так багато, тому що пором Viking Line позиціонувався як вантажний. Я вже не пам'ятаю, але здається я дрімав в одному з численних ресторанних двориків. Так-так, ймовірно, так і було. Тому що зараз у мене спливла картина, як якийсь чоловік у ланцюгах і в шкірянці залишив дорогущую зеркалку на столі, за яким більше нікого не було і кудись пішов не менше, ніж на годину. Повернувся, а дзеркальна камера на місці. Напевно, не здивувався, але зате здивувався я! Невже нікому не потрібна була халявная зеркалка ?! Загалом, з збереженням речей на поромі - в порядку! Можете не хвилюватися!

Фото порту Засниц (північ Німеччини).

У самому Засніц ми не затримувалися, зійшли з порома і сіли в наш автобус і поїхали по Німеччині в Нідерланди (до Голландії). У Голландії чоловіча частина автобуса мріяла побачити район Червоних ліхтарів і, напевно, спробувати булочки з гашишем. Що хотіли жінки від цієї странцу, мені невідомо!

Амстердам нас зустрів дощем, який втім закінчився до того моменту, як ми вийшли з автобуса. Дякуємо!

Фото Амстердама.

Фото Аудекерк в Амстердамі.

Фото Амстердама (подобу Венеції?) ...

Зараз відкрив фотографії свого Євротуру і згадав Амстердам. Приємний місто з багатою історією і красивою архітектурою. Якщо порівнювати зі Скандинавією, тут більше вибір пам'яток, але, на жаль, навіть деякі з них розписані графіті ... Ймовірно, тут за це не стратять, а просто дають свободу в плані вільного кохання і релаксу від деяких вільно продаються на території королівства Нідерландів наркотиків, зокрема кондитерських виробів з гашишем. Цей факт, розказаний нашим гідом Ілоною і пізніше підтверджений з незалежних джерел, мене дуже сильно вразив!

В Амстердамі ми довго не затримувалися, переночувала в якомусь готелі типу Bed and Breakfast і на початку четвертого дня стартували до Франції, в Париж! Наш Євротур включав перебування в Парижі протягом двох ночей (огляд основних визначних пам'яток і огляд визначних пам'яток або поїздка в Діснейленд або в Версаль). Так як я житель Санкт-Петербурга, Версаль, як я подумав тоді, мене навряд-чи здивує, а в Діснейленд - пізно або ще рано ?! Загалом, у мене і ще у деякій компанії плани співпали, ми познайомилися і другий день провели цілком в Парижі, гуляючи по цьому чарующему місту.

Фото Ейфелевої вежі.

Фото Будинку інвалідів в Парижі.

Фото Лувра в Парижі.

У перший день подорожі по Парижу автобус їздив в якості екскурсійного міського транспорту з персоналізованих гідом. Нас підвозили до одного місця, висаджували, розповідали, залишали хвилин 10-15 на фотографування, все жадібно порушували ці тимчасові рамки, але в підсумку все збиралися в автобусі, Ілона всіх перераховувала і водій нас підвозив до іншої пам'ятки.

У Лувру нам чомусь, вже не пам'ятаю чому, дали більше свободи і часу. Ми встигли не тільки пофоткаться, а й поїсти в якомусь провулку морозиво і зустріти соліста Rammstein - Тилля Ліндеманна з подружкою. Зараз буде це грандіозне фото: я і Він (всі права захищені, посилання на мій сайт обов'язкове!).

Фото. Зустріч в Парижі з солістом Rammstein.

Фото Собору Паризької Богоматері, Нотр Дам де Парі.

Вечір четвертого дня закінчувався на Монмартрі. Монмартр, для довідки, знаходиться на півночі центральної частини Парижа.

Фото. Базиліка Сакре Кер на Монмартрі в Парижі.

Близько 22:00 нас відвезли на площу перед Ейфелевою вежею, і ми побачили унікальне лазерне шоу: різнокольорові промені освітлювали вежу з усіх боків. Нічого особливого, але спасибі, що показали, інакше щоб я тут написав ?!

Ніч між 4 і 5 днем ​​ми провели в якомусь готелі недалеко від Парижа або в самому Парижі - не пам'ятаю ... Вранці бажаючих повезли в Діснейленд або Версаль або туди і туди, а мене і моїх знайомих висадили біля Тріумфальної арки і змусили гуляти до втомилися ! : D

Фото. Тріумфальна арка в Парижі, свобода від гіда.

П'ятий день ми насолоджувалися спокійним оглядом визначних пам'яток Парижа з періодичними захажіваніямі в кафе за уматнимі тістечками і печивом. Особисто я взагалі не пошкодував, що провів додатковий день, прогулюючись по столиці Франції. Проте, залишився ефект недомовленості і хочеться повернутися сюди знову, щоб сказати все і піднятися на Ейфелеву вежу, наприклад.

Гуляли ми годин до 21 або до 22 або до 23:00 і пізно вночі ми всією групою зустрілися у позначеній раніше станції метро і поїхали на південь Франції. Так-так, в рамках Євротуру нас чекала Французька Рів'єра Ніцца, Канни і Монако. У Каннах ми провели дві доби, поплавали в Середземному морі, пострибали з понтона, насолодилися сонцем і трохи згоріли або отримали тепловий удар ?!

Загалом, переїзд з Парижа і Ніцци був нічний, і весь автобус спав, а я, як раз-таки оцінив перевагу місця в проході (можна витягнути ноги на всю довжину, розвалившись як ведмідь або нахабний кіт) і недоліки місця біля вікна (не можна бути нахабним ведмедем і котом одночасно) ...

Опівдні шостого дня ми прибули до Ніцци ...

Фото. Прибуття в Ніццу, одна з вулиць цього сонячного місця.

Фото. Променисті фарби, бірюзове море в Ніцці.

На Європейських курортах можна купувати обладнане місце під високим пляжним парасолькою, а можна розташовуватися там, де сподобається під власним парасолькою, просто на рушник або в особистому наметі! Середземне море прекрасно! Оцініть всі фарби на фотографії зверху!

Частина шостого дня ми провели на пляжі в Ніцці, ніч провели в хорошому готелі хоч і не на першій лінії, але з усіма зручностями, басейном та іншими радощами прікурортних місць для розміщення туристів.

У сьомий день нам показали Канни, нічим не примітний будинок, де проходить Каннський кінофестиваль ... Все-таки головна визначна пам'ятка на півдні Франції - це яскраве море, що вабить своїми чудовими фарбами і втягують у свої теплі води. До слова сказати, медузи виявлені в той раз не були!

Фото. Канни. Вважаю фотографію дуже класною ...

Після відносно швидкого огляду Канн ми продовжили Євротур ще південніше по півдню Франції в чудове місто Піза, де все-так і не може впасти Пізанська вежа ... Десь чув, що якісь діячі зовсім недавно вирівняли вежу, тим самим позбавивши це місто в Італії єдиною пам'ятки ... Ймовірно, моя фотографія нижче - унікальна ...

Фото. Поле Чудес і Пізанська вежа в Італії.

До Пізи ми доїхали на нашому вірному коні, а по самому місту пробиралися на громадському автобусі жовтого кольору. Поле Чудес або Святе поле - реальне назва пам'ятки в Пізі. Вежа ... Вона, дійсно, в 2008 році була нахилена до горизонту. На верх піднятися нам не пропонували так і якось не дуже хотілося. Добре, що тут побували, але особливого захоплення у мене Піза не викликала. Ейфорія захлеснула у Флоренції.

Фото. Санта-Кроче у Флоренції.

Фото. Санта-Марія-дель-Фьоре у Флоренції.

Унікальність і історичний відтінок Флоренції привертає увагу; тут хочеться, як мінімум, заснути і прокинутися, а не пробігти очима за кілька годин. Віддам належне нашому екскурсоводу і водіям: час на огляд визначних пам'яток було дано близько 4-х годин, яке ми заощадили по шляху через відсутність пробок на трасі і загальної організованості! Вкидання інформації: у Флоренції народився великий, як вважається, поет і мислитель Данте Аліг'єрі (Дуранте дельї Аліг'єрі). Читав недавно «Божественну комедію», твір великого поета, кілька разів втомився, останні глави дочитати був не в силах. Чи не доріс або велич завищено ?!

Як би там не було, усвідомлення того що ти походжав вулицями, по яких ходив Данте в кінці 13 - початку 14 століття, приводить у захват і, як я упомінул раніше, у Флоренції хочеться побути довше ... Однак, час не чекає і нас вже чекає дорога в вічне місто Рим.

У Пізі та Флоренції ми розтратили всі сили і нас поклали спати в затишному готелі в околицях Риму. З ранку нас чекав безсмертний місто, столиця сонячної Італії.

Фото. Перебування в Римі, фотографія Колізею.

Фото. Капітолійський пагорб.

Фото. Фонтан Треві в 2008 році.

Фото. Фотографія собору Святого Петра з набережної річки Тібр (Рим, Ватикан).

Рим мене закохав у себе. Обожнюю це місто, тут відмінні пейзажі, красиві пам'ятки, про які я ще згадуючи на сторінках свого сайту, і найпрекрасніша атмосфера.

Після Риму нас повезли до Венеції! Не пам'ятаю, де ми провели ніч: в автобусі в дорозі або в готелі недалеко від цільового міста. Венеція стала для нас практично останнім пунктом призначення в нашому майже 2-тижневому Євротурі, потім був лише тільки Дрезден і дорога додому.

Фото. Собор Сан-Марко на однойменній площі в Венеції. Праворуч - палац Дожів.

Фото. Канали Венеції.

Після відвідин міста на воді нас чекав уже останній пункт призначення - Дрезден. Нарешті нас вирішили познайомити з Німеччиною! У Дрездені ми побродили по старому місту, попили справжнього німецького пива з ковбасками і насолодилися атмосферою німецького міста.

Фото. Прибуття в Дрезден, вид річки Ельба.

Фото. Центр Дрездена, фотографія пішохідної вулиці.

Виїхали з Дрездена 18 липня 2008 року і попрямували на північ Німеччини на поромну переправу. Наступний день витратили на зв'язку Стокгольм і Гельсінкі з невеликим шопінгом для бажаючих. 20 липня прибули все на тому ж автобусі в Санкт-Петербург. Поїздка тривала 13 днів і подарувала безліч вражень. Якісь місця і цікавинки записав тоді для подальших візитів і на цей момент вже частково виконав свої власні настанови! До нової зустрічі!

Фото. Гарний захід по шляху додому в Санкт-Петербург.

Може бути ми не туди зайшли ?
Невже нікому не потрібна була халявная зеркалка ?
Подобу Венеції?
Нічого особливого, але спасибі, що показали, інакше щоб я тут написав ?
Чи не доріс або велич завищено ?