Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Лісабон-one love. День # 3

29 березня 2017 р 3:02 Лісабон - Португалія Лютий 2017

Ураааа ... Погода чудова, сонечко і тепло))) Нарешті. Поснідала, подумала, що буду робити. Андреас запитав, чи поїду я з ними в Синтру, але мені чогось не хотілося. Хлопці звичайно хороші і туди в будь-якому випадку я відправлюся, але не сьогодні. Ураааа

Вийшла на вулицю, а там така краса. + 15, теплий вітерець, хоча місцями і було холоднувато, але ймовірно це атлантичні вітри доходили. Прогулялася вниз до вокзалу Cais de Sodre, звідси ж можна на поромі доплисти до лівого берега Тежу, а там і на автобусі доїхати до статуї Христа-Царя, що я власне і збираюся зробити.

Сам шлях недовгий, з вікон можна розглянути міст: 25 Квітня, Лісабон в іншого ракурсу. Та й квиток коштує зовсім недорого. Як припливають, так відразу в очі кидається червоний старовинний маяк, який в даний час є тільки скульптурою.

До статуї Христа - Царя (Cristo Rei) можна доїхати на автобусі № 101 (4 євро), довезе прям до потрібного місця. Цей 28-метровий монумент, що стоїть на гігантському п'єдесталі 82-метрової висоти, був зведений в 1959-му році після повернення патріарха Лісабона з Бразилії (1934 г.), де тільки що побудували статую Христа-Спасителя. Можна піднятися на оглядовий майданчик біля ніг Христа-звідти відкривається чудовий вид на місто і навіть можна побачити даху палаців в Сінтрі, але за умови гарної погоди. Єдине НО сильний вітер, через це нереально холодно. Саме тому в моєму рюкзаку завжди лежить водолазка і шарф.

У підставі п'єдесталу знаходиться каплиця, сувенірна крамниця. Є апарати, в яких роблю монетки з зображенням пам'яток, ось і тут теж таке є. Купила 2 монетки з зображенням статуї Христа-Царя на одній стороні і картою Португалії на інший. Не знаю навіщо вони мені, але купила (1 шт-2 євро). Аби гроші витратити))) Постояла трохи на оглядовому майданчику і поїхала назад. Холоднувато одначе. Їхала в автобусі з великою групою туристів, ну як туристів, вони з Португалії, приїхали на екскурсію. Поруч зі мною сиділа дівчина з дитиною і як завжди в нагоді наша «Оленка». Дитина звичайно не зрозумів, що їсть російську шоколадку, зате батькам приємно було. Подобається мені людям робити якісь приємні милості, а особливо, якщо це люди з іншої країни.

На цьому березі є один з найвідоміших пляжі Costa da Caparica, але краще до туди я доїду, коли прилечу сюди влітку, можна заодно і купуватися буде, а то зараз дуже холодно. Допливла назад на поромі до Лісабона. Знаєте, коли летиш в нове місце, думаєш, що все сплановано і що на кожен день є готове розклад, але це безумовно не так. Що не день, то нова подія, що змінює все те, що задумала. Та й іноді хочеться просто відступити від готового сценарію і просто плисти за течією, дотримуючись рекомендацій самого міста.

Взяла 2 кульки морозива (кориця / мед і полуничний чізкейк), посиділа на березі річки. Насправді, це найсмачніше морозиво, яке мені коли-небудь доводилося їсти. Такого насолоди від всього, що відбувається я давно не відчувала, не рахуючи звичайно попередніх днів. Але сьогодні по-особливому добре.

Відпочила і вирішила йти в сторону мосту 25 квітня.

Музика в навушниках грала на всю, настрій таке, що поки нікого не було навколо я співала і пританцьовувала. Так мені подобаються такі моменти. Коли ти подорожуєш в поодинці, то можна вдосталь насолодитися навколишнім оточенням, помічаєш якісь дрібниці, ти один на один з тим місцем, в якому перебуваєш. І воно потихеньку починає відкривати для тебе всі таємниці, стає ближчим, ніж при першій зустрічі. І у вас один ритм на двох! Непередаване відчуття, сподіваюся, що це не тільки в мене так.

Поки йшла до потрібного місця, ні раз звертала з приписаного путівником маршруту.

Незабаром переді мною відкрився неймовірний вид: перекинутий через Тежу двокілометровий підвісний міст, що нагадує міст в Сан-Франциско, а знизу уздовж берега причалили яхти, безліч кав'ярень, що нагадують рибальське село. Запах морепродуктів, смажених на грилі, дзвін келихів з вином, музика, що нагадує про те, що ти в Португалії.

Вирішила прогулятися по набережній. І тепер я точно знаю, що це одне з моїх улюблених місць. Посиділа на сходинках біля річки, перекусила, а то зголодніла вже. Для економії я заздалегідь готую в хостелі сендвічі, йогурт питної беру, а то на кафешки багато буде йти. Такий релакс на душі, шкода, що не можу передати цей стан, в одному вусі навушник (на повторі пісня Summer Haze- Ben Cocks), а інший слухає шум хвиль, бесіди на португальському. Сиджу, дивлюся вдалину і тут на мене біжить натовп хлопців, все підтягнуті, спортивні, симпатичні, пробігають, а ззаду на футболках написано Policia, от би у нас всі такі були))) Це думки вголос.

Посиділа і пішла до пам'ятника Першовідкривачам. На верхівці є невелика оглядовий майданчик, звідки відкривається чудовий вид на Жеронімуш і на викладену у підніжжя гігантську мозаїку у вигляді троянди вітрів.

Думала, чи варто підніматися нагору. Але все ж піднялася. Вид і справді вражають.

Стою на майданчику і чую знайому мову, хоча і слова іноді проскакують дивні.

- Привіт, а ви звідки? - питаю я двох у хлопців, що стоять біля мене.

- Україна а ти?

- Росія.

Тут ми забалакались, один з них пішов до дівчат, з якими вони були, а інший продовжив розмову зі мною.

- Женя)

- Юля)

Виявилося, що він живе тут уже півтора року, отримує посвідку на проживання і працює. Обмінялися контактами, щоб як-небудь погуляти все разом, може в бар сходити може куди з'їздити.

Але слідом від Жені надійшла пропозиція погуляти, і так як планів у мене не було, я погодилася. Його друг і дівчати не пішли з нами і ми вирушили удвох. Дійшли до Беленськая вежі. Вона була неймовірна красива в променях заходу.

Зайшли в магазин, купили традиційних паштел-ді-ната (листкові кошички з заварним кремом) і вирушили на машині до океану. Може бути, здасться, що я трохи легковажна і неправильно, що поїхала з малознайомим мені людиною кудись, але мені так захотілося. Сиділи біля океану, вітер там сильний і холодний, але враження виявилися сильнішими. Ніч, що бушує океан, місяць, Лісабон, смачні Пироженко (напевно одні з найбільш смачні, які мені коли-небудь доводилося куштувати) і нарешті російськомовний співрозмовник - Чудо, а не вечір. Я відчувала себе підлітком, яка втекла з дому і поїхала в нікуди, за новими емоціями і свободою. Мені здавалося, що за свої 24 роки мені не було так добре (думаю, це скороминуще враження). Я відчувала себе дозвільної, ледачою і трохи наївною - і це було чудово. І знаєте, ні найменшого почуття провини і страху. А в серці лоскотало відчуття цілковитого задоволення.

Трохи посиділи і він відвіз мене в хостел. Перед сном поговорити з Йеном і Андреасом, посміялися з дівчатами з Італії.

Хороший і наповнений неймовірними емоціями день підійшов до кінця.