Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

«Солодкий листопад» у Відні, або прелюдія до Різдва

24 листопада 2011 р 6:17 Відень - Австрія Листопад 2011

Частина перша: Austrian Airlines, метро, готель, віденський ліс, заміське життя віденців, традиційна австрійська їжа, прогулянки по вечірньої Відні Частина перша: Austrian Airlines, метро, готель, віденський ліс, заміське життя віденців, традиційна австрійська їжа, прогулянки по вечірньої Відні

Мені, напевно, не дуже пощастило з Днем народження - він у мене рівно в середині листопада. У Росії в цей час категорично псується погода: або дощ, сльота, бруд і дощ як холодний душ з ранку, або сніг упереміш з брудом, мороз і вітер, який постійно намагається дістатися до найзатишніших куточків тіла.

Але нам бути в печалі? Я вирішила використовувати свій досвід самостійних подорожей, щоб організувати нову поїздку в листопаді і вперше провести свій день народження за кордоном.

З різних причин поїхати виходило всього на кілька днів, тому головними критеріями вибору для мене стали близькість до Росії, відсутність пересадок в дорозі і доступна ціна. Чинний шенген в закордонному паспорті відкривав широкі можливості, тому в першу чергу я відкрила tourister.ru і aviasales.ru (сайт з картою найдешевших напрямків).

Під мої критерії підходили міста Німеччини - Берлін, Гамбург, Дюссельдорф, але серце моє не лежало до них. Тим більше що я вже відвідувала цю країну. У момент уважного вивчення карти дешевих напрямків я побачила вартість квитка до Відня. Виявилося, дуже привабливо. Судіть самі.

Витрати на одну людину:

Прямий рейс туди-назад на Austrian Airlines- 6701 рубль

Проживання 4 ночі в Meininger Hotel Downtown Franz 3 * в тримісному номері - 2623 рубля (ціна за трьох - 7869 рублів)

Відвідування Віденської опери - 3870 рублів

Разом: 13, 194 рубля

Причому значну частину цієї суми становить відвідування Віденської опери, квитки на яку, на відміну від того ж Великого, можна купити заздалегідь через інтернет.

Натхненні майбутньою поїздкою, ми «заразили» мою подругу пристрасним бажанням відвідати Відень. Ніхто з нас не був в Австрії, тому зробити спільну подорож було цікавіше подвійно.

Знайомтеся: я (праворуч) і моя подруга Марина

Коханий чоловік Юра

Отже, Відень чекала нас трьох з 12 по 16 листопада.

12 листопада, субота. Вранці гарячково доробляємо останні робочі справи, щоб ніхто і ніщо не відволікало нас під час відпочинку. Виліт рейсу о 16.30 з аеропорту Домодєдово. Приємні сюрпризи чекали нас вже на борту Austrian Airlines. По-перше, звучала класична музика, а на екранах змінювали один одного «чепурні» види Австрії. По-друге, літак, хоч і невеликий, але досить комфортний: крісла зручні, між ними досить простору, що рідкість для економ-класу. По-третє, їжа на борту чудова за своєю якістю: коли летіли туди, нам подавали креветки з пюре, булочку і шоколадний мус, назад - лазанью, булочку і малиновий мус. Маленька деталь, яка багато говорить про авіакомпанію: булочка була теплою.

Під час польоту наливали не тільки традиційні для економ-класу сік, каву і чай. Подавали австрійське вино, червоне і біле. До речі, в Австрії воно здалося мені смачніше, ніж в тій же Франції (французьке, навіть дорожче 10 євро, віддає спиртом і більше схоже на «Сади Кубані» з пакетів).

Летіти 2,5 години, а це практично непомітно. О 16:30 (через те, що в Росії не перевели годинники на зимовий час, різниця між Віднем і Москвою становить 3 години) приземляємося в аеропорту Відня, дуже компактному за своїми розмірами. Я ніколи так швидко не проходила паспортний контроль і не отримувала багаж - все відбулося практично миттєво. Напевно, це пов'язано з тим, що в Австрії високий туристичний сезон настає в грудні, а в листопаді ще відносно спокійно.

З аеропорту ходить Аероекспрес CAT (City Airport Train), який з'єднує віденський аеропорт з центром Відня. Вартість - 18 євро туди і назад. Поїзд курсує з інтервалом в півгодини з 5:30 до 24:00 години. По-моєму, це найзручніший спосіб дістатися до міста.

Рівно 16 хвилин, і ми на місці. Поруч із зупинкою Аероекспрес знаходиться метро, ​​спускаємося і їдемо до нашої станції Rossauer Lande.

Візьму приклад з Теми Лебедєва і russos і розповім трохи про метро :) Квиток недешевий - 1,8 євро (60 рублів, тоді як в Москві в 2 рази дешевше), однак чомусь турнікети відсутні як клас. Тобто можна вільно пройти на платформу, не боячись гнівного окрику працівника метрополітену або застрявання в турнікеті під час стрибка. На станції немає взагалі нікого, хто б міг простежити, заплатили ви чи ні. Мабуть, тут розраховують виключно на чесність пасажирів і страх перед контролерами і величезними штрафами за безквитковий проїзд.

Оформлення входу в метро

Спуститися в метро можна по сходах, але є і ліфти, що зроблено в першу чергу для людей з обмеженими можливостями, людей похилого, пасажирів з дітьми. Ех, нам би в Росії таке ставлення!

Платформа не одна, як в московському метро, ​​а дві. Тобто потрібно пройти по переходу, щоб потрапити на іншу сторону. Час до наступного поїзда вказується на електронному табло.

Метро у Відні, як і в інших європейських містах, не відрізняється особливою красою, але зате відрізняється функціональністю. Десь я читала про те, що жителі столиці вважають за краще громадський транспорт особистим автомобілям, так як він дуже зручно організований і обходиться в підсумку дешевше.

Метрополітен працює з 5.00 до 24.00. Розібратися в карті віденського метро не представляє ніяких труднощів. Всі лінії, як і в Москві, виділені різними кольорами і пронумеровані, а станції мають назви знакових місць або районів. Якщо знаєш, куди їхати, то точно не заблукаєш.

Готель знаходиться на вулиці, названій на честь геніального Рембрандта (Rembrandtstrasse), що було, звичайно, подвійно приємно. Знайти вулицю нам допомогли місцеві жителі, які підказали правильний напрямок. Ось так ми вперше зіткнулися з доброзичливістю віденців.

Йти виявилося зовсім недалеко. Потрібно перейти міст через дунайський канал. Спочатку я подумала, що це Дунай, але засумнівалася - боляче вузька і непримітна річечка, хоч і з тієї самої «блакитний» водою.

Згодом честь Дунаю була відновлена. Саму річку ми бачили тільки мигцем, коли поверталися з віденського лісу.

Розповім трохи про наш готель, який я знайшла на сайті Booking.com. Критерії мого відбору були дуже простими: крокова доступність центральній частині міста і адекватні ціни. Уважно вивчивши всі пропозиції, я з'ясувала, що такі готелі просять за 4 ночі від 200 євро і вище. Мені завзятості в бажанні заощадити не позичати: після довгого пошуку я знайшла пропозиція від готелю Meininger Hotel Downtown Franz. 4 ночі в тримісному номері - 183 євро. Коли я бронювала номер, готель ще навіть не відкрився, тому пропонував великі знижки. Можливо, зараз цінова політика змінилася.

Демократична ціна - демократичний інтер'єр. Відразу видно, що готель орієнтований на студентів і любителів не переплачувати (таких, як я :).

У номерах чисто і акуратно, але без особливих вишукувань. Так як готель новий, то вся обстановка знаходиться в хорошому стані. Меблі мені нагадала відразу Ikea :)

Вид з вікна - одне з головних переваг готелю

Дуже хочеться дізнатися, хто живе в квартирі з таким чарівним балкончиком-вікном?

Інтер'єр обідньої зони на першому поверсі готелю: скромно, але зі смаком.

Сніданок «шведський стіл» не включений в ціну номера. Зате коштує всього 4,5 євро і включає гарячу каву. Особисто мені вранці, щоб відчувати себе бадьоро днем, досить хоча б чашечки кави! А тут такий достаток ...

До готелю більше повертатися не буду. Скажу тільки, що для знайомства з Віднем Meininger підходить практичним по всіх параметрах. Ви заощадите гроші на проживанні і при цьому не будете жити в брудному, небезпечному або занадто віддаленому від центру місці.

13 листопада, неділя. Виспавшись як слід, ми з новими силами вирушаємо на вивчення околиць Відня. Як проїхати в віденський ліс, я дізналася ще в Москві. Тому просто йдемо до метро і їдемо рівно дві зупинки по нашій зеленій гілці до кінцевої станції - Heiligentstadt. Відразу ж на виході з метро знаходиться автобусна зупинка, з якої відправляє наш автобус # 38 A.

Автобус проїжджає по дуже мальовничих місцях з віллами XIX століття. У недільний день він був забитий повністю, причому в основному місцевими жителями. Вінці дуже люблять свій ліс і приїжджають сюди всією сім'єю на пікніки або для еко-туризму.

Потрібно заздалегідь продумати, на якій зупинці зійти.

При бажанні розім'ятися краще вийти на зупинці Кобенцль (Am Cobenzl, цю зупинку важко припустити: тут знаходиться гігантський паркінг з готелем). Звідси можна піти вгору по схилу - в сторону оглядової вежі Херманнскогель або вниз - в сторону оглядового майданчика Бельвю (Bellevue Höhe), де є забавна табличка про те, як на цьому місці 24 липня 1895 року Зигмунда Фрейда «відкрилася таємниця снів».

Ми вирішили проїхати далі до Каленберга (Kahlenberg), на висоту 484 м, де, як запевняла пам'ятка, відкривається чудовий вид на місто. Це найвища гора в Відні, вершину якої прикрашає телевізійна вежа.

Дійсно, вид на місто непоганий, однак у цей день була серпанок, через яку ми не розгледіли всіх красот.

Гора Каленберг - це ще й історичне місце. Саме з цієї крапки 2 вересня 1683 року польський король Ян Собеський почав свій наступ на турецькі позиції, яке призвело до перемоги християнського зброї і звільнення Відня. На горі є церква, що належить польським ченцям. Її прикрашають 2 меморіальні дошки - одна на честь пам'ятної битви, а інша - на честь приїзду Папи Івана Павла Другого.

Злегка розчаровані від побаченого в серпанку міста, вирішуємо, що потрібно спуститися до майданчика Бельв'ю, де Фрейду приснився той самий сон про пацієнтку з закривавленим горлом.

Бачимо стежку, що веде в далечінь від туристичних місць, і йдемо по ній. Погода стоїть не по-листопадових сонячна і безвітряна, в загальному ідеальна для довгих прогулянок по лісі.

По дорозі розглядаємо заміські будинки віденців. Як мало вони схожі на підмосковні рублевские «дачі», обнесені метровими парканами!

Стежка між тим веде нас все далі і далі. В саму глиб лісу, де вже немає будинків, людей, машин, суєти туристичного місця. Тільки тиша, спокій, пронизливо блакитне небо, «в багрець і золото одягнені лісу».

Віденський ліс включає в себе 1250 км лісистій місцевості, що складається з дубових і букових дерев. Його ще називають «зеленими легенями» Відня.

Ми йдемо, розмовляємо або просто мовчки милуємося оточуючим нас пишністю. Слухаємо шурхіт листя під ногами. І навіть на пару хвилин перетворюємося в диких звірів в їх природному середовищі існування :)

Повітря прозоре й свіже. Від його чистоти паморочиться голова - все-таки ми жителі мегаполісу, де Хімкинський ліс не представляє цінності.

Нарешті, виходимо на майданчик, з якої відкривається прекрасний вид на лежать далеко альпійські луки, і вирішуємо зробити невеликий привал, а заодно зробити кілька фотографій.

Підсумок прогулянки: віденський ліс прекрасний! Якщо ви опинитеся в Відні навесні, влітку або восени, то неодмінно поїдьте в цей ліс, тим більше що він так близько від міста. Приділіть один день віденському лісі і отримаєте казкові, приголомшливі, незабутні враження на все життя!

Віденський ліс особисто для мене - найяскравіший момент в нашій поїздці до Відня, який затьмарив навіть мій власний день народження. Напевно, казки віденського лісу так запаморочливо подіяли :)

Думаєте, в незнайомому лісі легко загубитися, подібно персонажам німецьких казок, які сподівалися на хлібні крихти? Як би не так! Дерева позначені спеціальними маркерами, через певні інтервали стоять покажчики, так що заблукати і збитися з шляху майже неможливо.

Однак ми вмудряємося заблукати. Виявляється, ми дуже далеко від місця, де Фрейд бачив свій знаменитий сон. Виходимо з лісу і потрапляємо в містечко, яке знаходиться на схилі гори. Завдяки невірної орієнтації на місцевості нам вдається познайомитися з тим, як живуть вінці за містом. Вони, як і інші, цінують в заміського життя спокій, чисте повітря і private life.

Городок дуже милий і затишний.

Тут дбають про природу і застосовують енергозберігаючі технології.

Котейкін погляд говорить про те, що він релаксує під ще теплими променями осіннього сонечка і абсолютно задоволений своїм життям. Чи це не показник благополуччя? :)

Осінні барви і м'яке сонячне світло роблять наші фотографії (скромно) чудовими.

Яблуня усипана яблуками, але ніхто не поспішає їх зривати.

Будинок, схожий на російську хату

А власники цього будинку, схоже, фанати американського президента.

На вулицях практично не зустрінеш перехожих. Тут все на американський манер вважають за краще пересуватися на автомобілях. Але ж як приємно в погожий осінній день прогулятися, подихати свіжим повітрям і ... позаглядивать в вікна сусідів. Можна дізнатися багато чого цікавого :)

За час прогулянки у нас розігрався апетит. Здається, що шлунок зможе переварити і теляти. По дорозі випадково знаходимо трактир (або харчевню?) Gasthaus Trat. Як згодом з'ясувалося, заклад це годує мандрівників і місцевих жителів уже понад 100 років.

(Переклад з німецької translate.ru, так що можуть бути помилки). Історія готелю починається в минулому столітті. Вона була заснована Йозефом витрачати, кваліфіцірованнис м'ясником і офіціантом, який прибув з Zetschin (Богемський ліс) в Клостернойбург.

Адреса: 3411 Klosterneuburg / Weidling, Brandmayerstrasse 21

було:

Затишний, хоча і невигадливий інтер'єр. Навколо чується тільки німецька мова. Мабуть, ми, іноземці, тут рідкість.

У Гастхаусе замовляємо гусака - одне з традиційних страв австрійської кухні. Гусь подається з кулькою з картоплі (на смак дуже незвично, і ніхто з нас не зміг його є) і теплою капустою двох видів - червоної і білої. Вартість такого блюда - 15 євро.

До гусака - пиво місцевого бренду Kaiser. До речі, за смаком відмінне. Якщо у Франції пиво коштувало від 5 євро і вище, то в Австрії ціни більш демократичні.

Ситі і задоволені, йдемо на автобусну зупинку. Проходимо повз пасторальних пейзажів - пагорбів, на схилах яких живописно ростуть виноградники.

Повертаємося до Відня. Автобус висаджує нас на зупинці недалеко від Віденської опери. Звідси вирушаємо безцільно гуляти по Старому місту, розглядати вітрини, людей і новорічні прикраси. А Москва засяє тільки через півмісяця.

В одній з вітрин серед ляльок в ошатних сукнях помічаємо наших російських матрьошок. Що вони роблять тут, так далеко від батьківщини? Чи купить вас хтось в подарунок доньці на різдво чи ви так і залишитеся сумувати, коли всіх інших розкуплять?

Незвичним здається, що вечір настає вже о четвертій годині. Особливо ефектно в темряві виглядають магазини бренду Swarovski - вони тут на кожному розі. Ваблять маркетологи нас, дівчат, як ворон, блискітками і намистинками :)

На площі зібралися якісь люди і розмахували прапорами. Їм ніхто не заважав, поліцейських з кийками і водометами поблизу не спостерігалося. Так як ми були відірвані від інтернету, то тільки потім дізналися, що мітингувальники виступали проти міжнародного вторгнення в Сирію.

Головний символ міста і орієнтир для будь-якого туриста - Собор Святого Стефана. Увечері він дуже красиво підсвічується зовні і всередині.

Чари цього міста вражає з першої миті і залишиться, мабуть, в серці назавжди.

під другій частині - розповідь про різдвяному ярмарку, Палаці Бельведер, виставці робіт Густава Клімта, підйомі на південну вежу собору Святого Стефана, Карлскирхе, віденської опери, поїздці на фіакрі, кав'ярнях, харчевнях, штрудель, шніцель і такою цікавою для будь-якої дівчини темі, як шопінг :)

Спасибі за те, що прочитали настільки довгий, сподіваюся, що все-таки не дуже нудний розповідь!

Але нам бути в печалі?
Чи це не показник благополуччя?
Або харчевню?
Що вони роблять тут, так далеко від батьківщини?