Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Берлін від сходу до заходу

11 жовтня 2016 р 12:43 Берлін - Німеччина Август 2016

Ми приїхали на поїзді в східну частину Берліна суботнім вечором і відразу жахнулися! Як тільки ми зайшли в метро (недешеве, до речі), ми потрапили в якийсь кошмар: п'яна і накуреному молодь з пляшками заполонила все метро і вагони поїздів, на підлозі осколки і бруд. Звичайно, можна сказати, що таке буває всюди, але ніколи ще серед такого я не відчувала себе настільки незатишно. Тоді було не до фотографій, і я намагалася швидше дійти до хостелу. По дорозі мені під ноги в буквальному сенсі летів сміття і навіть пляшка, про яку я ледь не спіткнулася. Люди навколо тусувалися, на вулиці було дуже шумно. Хостел виявився пристойним, не рахуючи ліфт. Ось його шматочок, до речі. Ми приїхали на поїзді в східну частину Берліна суботнім вечором і відразу жахнулися

Рано вранці ми покинули хостел. Попереду у нас була довга прогулянка по всьому Берліну, а до ночі - автобус на західному кордоні міста. Вранці в місті було набагато спокійніше, хоча вчорашній сміття на вулицях ніхто не зібрався прибрати. Щоб не бути голослівною, прикладаю кілька фотографій, хоча, звичайно, ми не прагнули фотографувати сміття, тому приємних фотографій міста у нас виявилося побільше :)

«Ласкаво просимо, біженці» - зовсім рідкісна напис в Європі. Поблизу цього місця - міст, на якому лежать бездомні.

Варто відзначити, що на сході міста взагалі величезна кількість бездомних людей, що лежать на асфальті на вулицях. Фотографувати їх ми не наважувалися: /

Дійшли до першої пам'ятки - Берлінської стіни. Біля неї попередження для туристів - стежте за речами! Людей багато, біля стіни можна послухати на будь-якій мові екскурс в історію.

Найцікавішим і цікавою подією вважаю відвідування Рейхстагу, який знаходиться з серце Берліна. Там акуратно, чисто і цікаво. Вхід в Рейхстаг безкоштовний, тільки записуватися потрібно заздалегідь, хоча б за кілька днів, а зробити це можна на сайті Бундестагу, всього лише вказавши прізвища та імена відвідувачів і бажаний час (групи водять кожні 15 хвилин) крім деяких днів. Ми подбали про це до поїздки, тому рівно в обраний нами час нас пустили всередину. Будівля чинне, тому на вході обов'язковий огляд. Будівля Рейхстагу зовні.

І зсередини :) Внизу є історичні фотографії з докладною історією Рейхстагу і Німеччини, в цілому.

А тепер зовні і зсередини :) Оглядовий майданчик. Все місто як на долоні.

Вийшли звідти і рушили далі на захід, здійснюючи невеликі кола і зупиняючись в парку, та в кафе. Треба відзначити, що незважаючи на те, що практично всі житлові будинки на сході міста, та й деякі на заході, розмальовані графіті, за соборами стежать і вони все в дуже хорошому стані, як наприклад, цей.

Знову інсталяція.

Звичайний житловий будинок, хоч і розмальований, але, по крайней мере, оригінально!

Сучасна дзвіниця. Усередині нагорі сидить людина і грає на органі. Біля неї до нас підійшов місцевий житель і запитав: «А вам не здається, що люди в цьому місті налякані?» Ми знизали плечима, сказавши «Можливо», і він пішов далі.

Пам'ятник Радянському солдату. Ну, ви розумієте, 1945 рік і все таке :) Біля пам'ятника тусується молодь. Взагалі, Берлін - місто молоді. Літніх людей тут особливо помічено не було.

Пам'ятник Шекспіру. Вже біля західного кордону міста.

До ночі дійшли до берлінського автовокзалу. Знаходиться він в людному місці на самій околиці. Засмутило, що при такому рівні заворушень на величезному вокзалі немає ніякої охорони і ніяких співробітників поліції. Була рада сісти в автобус і відправитися в милий Мюнхен. Про серце Баварії у мене є окрема розповідь.

Загалом, можете вважати мене занудою, але з усіх Європейських міст, і міст Німеччини, зокрема, в яких я була, в Берліні я відчувала себе максимально незатишно. Тепер сюди - тільки якщо проїздом.